torsdag den 25. august 2011

Gik 7 meter ud i køkkenet...

På 2.04 sekunder i min Bare Tæer app, som naturen har indbygget direkte under fodsålen. Derefter 10 meter x mange (= opsamlede mindst lige så mange par sorte sokker, som der er hankøn og værelser i huset) mellem værelser og baggang og indførte dem i min hvide Siemens washCube, som kørte en 30 graders app.
Senere cyklede jeg 300 meter på 1:31 minutter på min Centurion Le Mans med barnesæde app, som både er blevet for lille, mangler sele og bare venter på at blive afmonteret. Jeg hentede barn på 0:41 minut, da der kun var én bette Frederik tilbage ud over hende, selv om klokken var 16? Hvor køber man den populære: "Registrer de andre familiers vaner og hent altid dit barn fem minutter før i børnehaven app'en?" Ikke at jeg gider have den - det kan da ikke passe, at der skal være affolket klokken 16?

Vi fortsatte 1.5 km for at hente andet barn hos kammerat på 7:21 minutter. Andet barn var i gang med et IRL LEGO Ninjagu spil og mødrene startede knevre app, som igen er naturligt integreret i vi kvinders design.

Alt forløb faktisk fint hertil, men da vi så var hjemme, var der et problem med ældstens load af guitar, bærbar og tonstung skoletaske på Winther cykel app, så jeg cyklede endnu 1 km på 4:01 minutter, flyttede skoletaske til defekt barnesæde-app og så kunne vi endelig vende hjem til laksefrikadeller. De lugtede helt ægte og naturagtigt, men smagte til gengæld ikke særligt godt. Der burde være en app til at lave lækre laksedeller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kloge kommentarer: