lørdag den 13. august 2011

Guldkommentar til gaffatøj

Det er alligevel sjældendt, man finder så eklatant mangel på humor og situationsfornemmelse som den sidste kommentar til denne post om gaffatapetøj.

Gaffatapebranchen virker desperat. Så jeg vil da godt lige gøre et fremstød for dets utallige anvendelsesmuligheder som tak for grinet. Jeg har set dette unikke produkt anvendt på så forskellige elementer som vandhaner, biler, dukkehuse, briller (!) og møbler. Jeg påstår ikke, det er kønt, men det er anvendeligt.

Så kom nu, man har altid råd til en rulle gaffatape. Fåes både i sort og den mere vovede sølvfarvede.

PS til dem, der ikke kan se det sjove i kommentaren: Det er IKKE mig og min mand på billederne i det oprindelige indlæg.

1 kommentar:

  1. får total klaustrofobi og åndenød ved synet af manden i gaffatape-"fangedragten" -og ja, et stylingtip til ham ville nok være at vælge den sorte udgave, det siges jo at "slanke"(eller endnu bedre: erkende at "catsuits" egner sig bedst til fotomodeller eller andre gazelle-tynderikker! kh anne.

    SvarSlet

Kloge kommentarer: