fredag den 15. april 2011

Damn you autocorrect!

Jeg er blevet den lykkelige indehaver af en iPad. Defor bliver jeg nødt til lige at udgive en parlør, så I også fremover kan forstå, hvad jeg skriver:

Urin = Butik

Havregion = Havregryn

Zimba = Zumba

Parasit = Parasol

Forrådt = Forår

Sælhund = Sælger

Sostrup = Søster

Pest = Pasta

Spjellerup = Spejl

Menuet = Menu

Cikade = Cykel

Der kommer helt sikkert mange flere tilføjelser, det mærkelige er, at den aldrig foreslår det ord, jeg vil skrive. Men jeg er ikke alene om problemet - Se her

4 kommentarer:

  1. - og så er det at jeg tillader mig at spørge: Er du stadig glad for din iPad ???

    SvarSlet
  2. hahaha, det er da humor på et højt plan.

    SvarSlet
  3. Jeg har også en ipad. Dens ordbog er nogenlunde som din, dog med et par tilføjelser:
    Første ælter = førstevælger
    pædagog hat = pædagogpjat
    gurli trosser = curlingtosser
    ikkeinterventionsprincippet = ikke

    Men jeg elsker min iPovl! :D

    SvarSlet
  4. Juhuu -> kighul ?!?!? :)

    SvarSlet

Kloge kommentarer: