fredag den 29. april 2011

Jeg har knækket kendiskoden

Se bare her:


Det er enkelt. Man skal bare:
  • Have langt mørkt hår
  • Have høje kindben
  • Smile foran kamera
Hvis man derimod:
  • Har kortere lyst hår
  • Ikke har set sine kindben siden konfirmationsalderen
  • Ligner 700 dobbelthager foran et kamera
er chancerne knap så gode. Jeg bliver altså ikke kendt.

(Var der nogen der sagde, at man også skal have noget fornuftigt at sige?) Det er ikke nødvendigt. Se bare grundigt på billedet, så ved du at jeg har ret. Så det er jo bare et greb i lommen til frisør, plastickirurg og så lige lidt smileterapi, så sidder den i skabet. Hvis du altså gerne vil være kendt. Selv tror jeg, jeg stopper ved øjenindgrebet, gider alligevel ikke det paparaziræs.

3 kommentarer:

  1. Amilie er jo så ikke ligefrem kendt fordi hun er god til det hun gør. Altså ud over at skabe sig. Jeg håber ikke for Harrys skyld at han ender op sammen med Amilie ;-)

    SvarSlet
  2. haha...jeg mente altså Amalie.

    SvarSlet
  3. Du har helt ret - og jeg synes endda der er flere (kendte kvinder, der ser sådan ud), jeg kan bare ikke lige komme i tanke om hvem...
    Godt vi er nogen der ved at "blonds have more fun"

    SvarSlet

Kloge kommentarer: