onsdag den 11. maj 2011

Gorillaproblem





I'm in deep gorillashit. Sønnemand skal til Tarzanfest på skolen i aften. Derfor bestilte moderen med rettidig omhu en gorillamaske på nettet fredag morgen. Leveres i løbet af 2-3 hverdage stod der. Der stod også, at de havde telefontid fra 9-15, så nu har jeg lige talt med deres telefonsvarer, som har en anden mening om telefontiden. Først kl. 12.30 kan jeg få at vide, om de har afsendt den skide maske. Det er fem timer før festen starter. Og selv hvis de har, kan jeg jo ikke vide, om pakkeposten har den med i dag. Mao. giver det mig ca. fire timer til at skaffe et gorillaantræk, hente andre børn fra børnehave og svømning og levere barn til skolefest, hvor der er kollektiv klassepræmie for bedste udklædning.

Alternativer, der blev diskuteret og afvist her til morgen:

Tarzan i underbukser (brystmusklerne og overarmene er ikke helt i Tarzanform)

Jane (afvist uden andre kommentarer end rullende øjne)

Elefanten (som om det var nemmere at trylle frem til i aften)

Professoren (går an som nødløsning med safarihat, fars kakishorts strammet op med bælte, skjorte, briller og vandrestøvler).

Men han vil meget hellere være gorilla. Hmm. Det bliver ikke nemt. Hvad er der ellers i junglen som er den slags, man lige har liggende?

1 kommentar:

  1. En plante *he*
    En sommerfugl *hehe*
    En kolibri *hehehe*

    Glæder mig til at se ham uanset hvad ;-)

    Kh Mette

    SvarSlet

Kloge kommentarer: