onsdag den 11. maj 2011

Nød lærer nøgen kvinde - noget

Gorillanødden blev aldrig knækket, masken var ikke engang ankommet til leverandøren, så den plan blev annulleret. Der var ingen der havde sagt eller skrevet, at masken var i restordre, selv om jeg skrev, jeg ikke ville have den, hvis det blev senere end 11.5. Men se lige, hvad det forhåndenværende blev til - bemærk den høje talje-detalje:



Det er Phofessor Porter i egen høje person, hvis nogen skulle være i tvivl. Og så har jeg en kostumeshop, jeg ikke kan anbefale til gorillamasker. Eller kundeservice for den sags skyld. Jeg nævner ingen navne, men du kan jo prøve at sætte den i bestemt ental. PunktumDK.



2 kommentarer:

  1. Sådan - langt mere genial og opfindsom udklædning en maske, hvis du spørger mig! Flot løst!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg giver lige Helle et ekko med på vejen. Meget bedre.

    SvarSlet

Kloge kommentarer: