tirsdag den 5. juli 2011

Er der nogen, der har et stykke gaffatape?




Det skal kunne dække min mund og klæbe så længe, at jeg bliver nødt til at tænke, mens jeg tager det af og før jeg taler. På den måde forventer jeg at undgå situationer som denne:

Jeg kommer spurtende i den lokale Kiwi for at hente fire liter mælk, for at undgå morgenmadskrise hos den mindre koloni børn, vi har indkvarteret pt. Der møder jeg mor til et af mine børns kammerater og får sagt: "Hej! Har I været ved stranden, du ser helt bombet ud." Hvor kom det lige fra? Så godt kender jeg hende heller ikke og i en lignende situation, ville andre menneske smalltalke høfligt om ferie og planer og vejret og varmen. Jeg går åbenbart direkte til fornærmelserne.

Især var det kikset, fordi hun svarede: "Næh det er vist bare sidst på dagen." Nåforsørenda. Jamen jeg har også en dårlig hårdag. (Det sagde jeg heldigvis ikke, men jeg kunne godt frygte, at jeg KUNNE have sagt det).

Så ved nærmere eftertanke, kan jeg godt bruge en hel rulle gaffatape. Måske kan den bruges til at voksbehandle overskægget ved samme lejlighed.

(Prøv forresten at billedgoogle gaffatape. Nogen har klistret sig en hel t-shirt i gaffatape. Nød lærer nøgen kvinde at klistre.)

4 kommentarer:

  1. Nåm'n så er det da det jeg skal prøve, hvis jeg ikke kan lære at spinde!

    SvarSlet
  2. Jamen altså Mai, jeg har da vist slet ikke fået kigget ind til dig. Det er da for dårligt - og det er der nu udbedret :)

    Jeg måtte smile noget af din kommentar :) Jeg kunne såmænd være kommet til det samme, så måske du skal skynde dig at tage patent på gaffametoden? Tjene penge der, så du slipper for nylontæpper :) :)

    SvarSlet
  3. Hej Thehuset, sikket hyggeligt navn. Altid rart med nye læsere.

    SvarSlet
  4. GiSP, ja prøv det - men tilføj evt små åndehuller her i varmen :-)

    SvarSlet

Kloge kommentarer: