søndag den 7. august 2011

Tak

Jeg har mange at takke for opbakning, deltagelse, frivilligt arbejde i form af korrekturlæsning, lytning, indtaling og opmuntrende kommentarer. Så om ganske få dage udkommer min sommerroman her fra bloggen Opgang mod Undergang som gratis e-bog og podcast, fordi så mange skønne mennesker har været hjælpsomme.

Sådan. Nu har jeg været sød og så må jeg godt tilføje, at det ondeste i hele verden må være den combo af tømmermænd og migræne, jeg har haft i dag, efter en helt uskyldig vejfest i aftes. Indtil nogen kom med noget Metaxa fra Grækenland. Så syg har jeg ikke været af tømmermænd siden jeg var teenager, så der må klart have været noget migræne inde over også.

2 kommentarer:

  1. wow! Fedt, det vil jeg glæde mig til, mig som ikke rigtig har læst den endnu. Men hvorfor gratis egentlig?

    Og god bedring eller hvad man nu siger med tømmermænd ;-)

    SvarSlet
  2. Det er sådan set bare som markedsføring. Først skal jeg have et navn, senere tjene penge, men der er jo ikke mange, der lever af at være forfattere i DK.

    SvarSlet

Kloge kommentarer: