mandag den 8. august 2011

Før vi går fallit

Så har jeg lige nogle forslag til offentlige investeringer, der bare skal findes penge til:

1) Fjernelse af Bjørn Elmquists polypper

2) Fedmeoperation af Claus Hjort Fedesen

3) Engelsk sprogundervisning til Villy Søvnigdahl

4) Regnsikring af store rockscener i København

5) Et valg med hvad dertil hører af kampagner

6) En ordentlig grøn energipolitik

7) HPV-vaccine til både drenge og piger

Ja så endte jeg igen mere alvorligt, end jeg startede. For i virkeligheden synes jeg selvfølgelig, at punkt 1-4 er ligegyldige, men kunne være sjove. Punkt 5 glæder jeg mig til. Men jeg forstår ikke, snakken om at øge de offentlige investeringer, når vi lige har set, hvordan USA bløder efter sine kæmpe hjælpepakker. Så kan jeg mærke, at jeg er rykket et godt stykke mod højre, siden min ungdom med Amnesty International protestbreve til regeringsledere og mit uundværlige Greenpeace joggingsæt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kloge kommentarer: