tirsdag den 27. september 2011

Hovedet på bloggen



Det har jeg simpelt hen ikke i øjeblikket, fordi jeg har fokus på et andet projekt. Jeg bringer i stedet en række korte servicemeddelelser til både mænd, børn, kvinder og katte:

Til mænd og børn:
Den slags snask, som bliver liggende i køkkenvasken forsvinder IKKE af sig selv - eller det bliver i hvert fald en meget ildelugtende proces, mens man venter på det

Til børn:
Cornflakes-skuffen er tilgængelig for eftermiddagsmad, men alle kan godt finde spisebordet, uden der bliver trukket et sukkerspor derhen

Til kvinder:
Det med at dine kommentarer på Facebook bliver offentlige er en and - det passer ikke, MEN lad alligevel være med at skrive noget, du ikke vil konfronteres med til en jobsamtale

Til katte:
Kattebakke med kiselsand er dejligt, men når man er ude det meste af dagen, behøver man måske ikke bruge det fine indendørs toilet straks man kommer ind

Til alle undtagen katte:
Paprør fra toiletruller vandrer heller ikke selv ud til skraldespanden efter at være blevet placeret på gulvet eller i vindueskarmen

Til katte:
Paprør fra toiletruller bliver først til legetøj, når der ikke er mere papir på

Til teenagers:
Hvis det tager 10-15 minutter at montere håret med ID-voks, bør man som minimum pakke skoletasken dagen før, alternativt stå tidligere op

Til alle bilister:
Nej du kan IKKE reagere på noget uforudset, mens du sms'er og mailer fra din telefon

Til mig selv:
Det kan godt være, der ikke er nogen, der læser dine meddelelser, men husk at det gør godt at komme af med dem

Til verdens bedste og mest udholdende og tålmodige bloglæsere:
Snart vender Kirsten fra 4.th frygteligt tilbage og overtager bloggen i uge 42 - denne gang har hun opdaget de muligheder, det giver at alle folk tjekker ind alle mulige steder, så man altid ved, hvor de er.

- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Ja, det er godt at få luft en gang i mellem. Et brev direkte stilet til de implicerede kan også anbefales! Der er i hvert fald en minimal chance for, at nogen måske tager noget af det til sig. Måske med undtagelse af katten...og teenageren ;-)

    Glæder mig til uge 42 så :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan varmt anbefale skilt i en snor rundt om halsen!
    Har vi samme teenager? Skide ID voks altså.. Det burde stå på brugsanvisningen.

    Og jeg vil GLÆDE mig til mere historie i uge 42 - jubiii!!

    SvarSlet
  3. Det kunne være en lille service dekleration til min familie du her postede:)

    SvarSlet
  4. Jeg læser og griner :o) Og bliver nysgerrig om hvilket projekt du arbejder på?

    SvarSlet

Kloge kommentarer: