mandag den 24. oktober 2011

Gæsteblogger invitation og guidelines

Jeg må hellere lige forklare mig ordentligt: Meld dig nu med ønske om at skrive et eller flere afsnit og eventuelt bestemte datoer i december, der passer dig bedst. Jeg laver så et par indledende kapitler og en plan for, hvornår de forskellige gæstebloggere får tur. Det kan i sagens natur ikke skrives på forhånd, fordi der vil komme et nyt afsnit på hver dag og jeg kender dem ikke før dagen, de skal udgives. Jeg vil foreslå, at dit afsnit sendes til mig aftenen før og så lægger jeg det på til den næste morgen. Jeg censurerer ikke, men beder jer læse de andres afsnit, så historien kommer til at hænge sammen. Spørg endelig, hvis der er mere, der står uklart - måske har jeg selv overset noget. Jeg prøver iø. at få medieomtale af projektet.

Indtil nu deltager Helle fra mit Helle, Carina fra Provinsbloggerier, Kong Mor, som jeg kun kender under navnet Kong Mor, måske søde Christine, som ikke blogger i forvejen og jeg selv selvfølgelig. Ihhh, jeg glæder mig, det bliver så hyggeligt!

1 kommentar:

Kloge kommentarer: