onsdag den 26. oktober 2011

Julekalender gæsteblogger spørgsmål

Love it love it love it! Vi er nu 7-8 personer, og jeg vil lige høre, om alle er interesserede i at skrive to gange? Hvis vi holder stilen med skiftende synsvinkel, kan jeg organisere det sådan, at I får et afsnit om Kirsten og et om hippierne hver?

Her er listen indtil videre:

Carina (Provinsbloggerier)
Helle (Mit Helle)
Kong Mor (tirsdage og torsdage)
Lines linier
Rikke K
Lene Koch (efter 6.12.)
Måske Christine
Og mig selv sagde hunden.

Der er endnu plads til fire gæster, så kom bare frem i lyset! Jeg kan næsten ikke vente til december <:-)

5 kommentarer:

  1. Super! Jeg glæder mig og vil da gerne skrive 2 afsnit :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne skrive to - bare jeg ved det i rimelig tid ... Glæder mig!

    SvarSlet
  3. Hjælp - jeg kan skrive tirsdage og torsdage - de ville så skulle udkomme dagen efter ;)
    Så er du sød at skrive onsdage og fredage på mig istedet for ??

    SvarSlet
  4. hvor er I imponerende modige allesammen, det bliver da helt sikkert det, der kommer til at hjælpe mit jule-humør på vej, i den mørke måned!

    SvarSlet
  5. ps -og det var anne...hej hej!

    SvarSlet

Kloge kommentarer: