lørdag den 19. november 2011

Det er her, forfatterspirer kan melde sig - update


Måske har du læst omtalen i Alt for Damerne og sidder og tænker "Hmm, er det nu noget for mig?" Hvis du kan lide at læse spændende hverdagsdrama, så er det noget for dig! Hvis du også kan lide at skrive den slags selv, så er der endnu tre pladser til frivillige gæstebloggere.

Det eneste, du behøver at gøre, er at dowloade og læse efterårsferieafsnittet Intermezzo her til højre, så kender du personerne. Jeg håber selvfølgelig, at du også vil læse den lidt længere sommerferieroman Opgang mod Undergang, hvor hovedpersonen blev introduceret og fik skræmt sine daværende underboer væk fra opgangen.

Jeg laver et indledende kapitel og her er planen for, hvornår de forskellige gæstebloggere får tur. Det kan i sagens natur ikke skrives på forhånd, fordi der vil komme et nyt afsnit på hver dag og jeg kender dem ikke før dagen, de skal udgives. Strukturen er, at der er to forskellige synsvinkler og jeg tror, det bliver bedst, hvis hver gæsteblogger melder sig til at skrive fra en af hver - men ikke to på hinanden følgende dage. Indtil videre ser planen sådan her ud:


Udgivelsesdag og dato (udgives kl. 8.00)
Deadline til mabak@live.dk kl. 22 denne dato
Synsvinkel
Skribent
1.12. Torsdag

Maria og Elliot
Mai
2.12. Fredag
1.12.
Kirsten
Carina Provinsblog
3.12. Lørdag
2.12.
M og E
Mit Helle
4.12. Søndag
3.12.
K
Martinne
5.12. Mandag
4.12.
M og E
Kaal
6.12. Tirsdag
5.12.
K
Louise Rams
7.12. Onsdag
6.12.
M og E
Kong Mor
8.12. Torsdag
7.12.
K
Lene K
9.12. Fredag
8.12.
M og E
Lines Linier
10.12. Lørdag
9.12.
K
Mit Helle
11.12. Søndag
10.12.
M og E

12.12. Mandag
11.12.
K

13.12. Tirsdag
12.12.
M og E
Louise Rams
14.12. Onsdag
13.12.
K

15.12. Torsdag
14.12.
M og E
Martinne
16.12. Fredag
15.12.
K
Kong Mor
17.12. Lørdag
16.12.
M og E
Carina Provinsblog
18.12. Søndag
17.12.
K
Lines Linier
19.12. Mandag
18.12.
M og E

20.12. Tirsdag
19.12.
K

21.12. Onsdag
20.12.
M og E
Lene K
22.12. Torsdag
21.12.
K
Kaal
23.12. Fredag
22.12.
M og E

24.12. Lørdag

K, M og E
Mai


De superduper gæsteforfattere, som jeg er så glad for, jeg allerede har fået tilsagn fra er:

Carina fra Provinsbloggerier som også var så sød at bruge en stor mængde tid med at indtale "Opgang mod undergang" til podcast SAMTIDIG med, at hun boede i flyttekasser - som i øvrigt gav en god akustik på indtalingen.

Helle fra Mit Helle, som er en god mødregruppeveninde, der startede med at blogge nogenlunde samtidig med mig og som jeg både følger i blogland og møder i verdens bedste mødregruppe, som handler mere om mødre end om de børn, der efterhånden nærmer sig 10 års-alderen.

"Kaal" er en god gammel genopdaget efterskolekammerat, der pludselig viste sig at komme i samme Fakta som jeg, være journalist og bo en god spytklat fra mig.

Louise Rams er en god gammel studiekammerat, som også er genopdaget på Facebook og skal udgive sin første bog lige om lidt - eller noget - I må jo gerne uddybe selv, hvis jeg skøjter for let hen over jer!

Kong Mor kender jeg kun fra hendes dejlige blog og som læser af mine historier.

Lene K er fra samme fantastiske mødregruppe som Helle og jeg ved, hun også har en stor skribent i maven, den skal bare lukkes ud :-)

Lines Linier kender jeg også kun fra hendes søde blog og som læser af mine historier

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kloge kommentarer: