mandag den 21. marts 2011

Aflyst på grund af lykke

Hvis jeg skrev et indlæg i dag, ville det simpelt hen være så happy, at I ville få kvalme. Så det vil jeg ikke gøre, eller jeg vil i hvert fald fatte mig i korthed og beskrive dagen i går i stikordsform:
  • Bacon
  • Sød mand
  • Forårssol
  • Scrambled eggs
  • Små kusiner i fine kjoler og guldsko
  • Bacon
  • Dejlige venner
  • Pandekager med ahornsirup
  • Asti
  • Skøn familie
  • Godt brød
  • Superfede gaver
  • Pesto-ost
  • Tulipaner, påskeliljer og hyacinter
  • Bacon
  • Bryllupslignende kage
  • Mere Asti
  • Ingen æresport og morgensang
Det eneste, jeg ikke kan anbefale ved at holde kobberbryllup som brunch er, at man skal stege virkelig meget bacon om morgenen, og selv om jeg gik i bad og vaskede hår efterfølgende, så blev jeg forfulgt at baconlugt hele dagen.

Derfor skriver jeg ikke mere i dag. Så nu ved jeg ikke, om I får mest kvalme af min lykke eller tanken om baconlugten. Men helst ikke af kagen - den var så fin og festlig.



TAK!

2 kommentarer:

  1. Kæmpestort tillykke med det unævnelige. Lyder som en helt igennem fantastisk dag!

    SvarSlet
  2. Også et kæmpestort tillykke fra mig... Det lyder da som om, det var en helt forunderlig dag :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Kloge kommentarer: