fredag den 6. maj 2011

Agurketid i Egå







Gossip: Naboens ikke steriliserede hankat har besvangret vores barnepiges åbenbart alligevel ikke P-pille-beskyttede hunkat. Hvis der indledes faderskabssag siger jeg bare: Vores hankat er steriliseret, men jeg kender synderen.

Erhvervsnyt: Når man sætter sine allerkæreste aflagte pigetøjsklenodier til salg på Trendsales, uden at ofre en krone på ekstra promovering og man venter en køberstorm i sin mailbox, sker der - ikke en skid.

Hus&Have: Til gengæld håber jeg, at de penispeber(!)planter, som jeg har fået af Charlotte snart er klar til at blive plantet ud. Hvis de kommer til at se ud som de Google billedresultater, der findes, bliver det sjovt at se gæstereaktioner på terrassen denne sommer.

Shopping: Hvis man tager til Rivegilde i Salling kommer man hjem med to gode ting til fuld pris og et antal tvivlsomme a 50 kr.

Fritid og underholdning: Der er udsigt til en weekend med mange børn til en mor, da Kimsalabim har tre jobs.

WeekendVejret: Yderst velegnet til at være en mor til mange børn.

Åben Brevkasse (mangler dog ekspertpanel): Hvad er det jeg ikke fatter ved at markere sætninger eller linier på iPad? Jeg får kun fat i et ord og der fremkommer en lup. Hvad er tricket?

- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Helle for at være iPad-eksperten! Når du har markeret et ord, kan du trække i de der små runde blå dimser der er i begge hjørner og på den måde markere mere af teksten :)

    SvarSlet
  2. Tak :-) kan man blive rutineret i det? Jeg savner nogen piletaster!

    SvarSlet
  3. Håber agurkerne slår rod så de kan vokse opad...høhøh. Ej det var peber, men ja mit budskab er det samme.

    SvarSlet
  4. Når man først lige har fanget det synes jeg ikke det er så svært. Men nu havde jeg også en iphone først og der brugte jeg det meget, så jeg synes kun det er blevet nemmere nu hvor skriften er større :p

    SvarSlet

Kloge kommentarer: