torsdag den 5. maj 2011

Endelig nyt billede

Jeg har ventet med at udgive det, fordi jeg ville underrette alle mine nærmeste først. Desværre skete der nemlig det, at de også kom til at fjerne min hjerne under operationen. Nu kan jeg hverken huske mit fornavn eller stave til mit efternavn. Under manglen af hjerne, fik jeg foretaget en total makeover.




Det værste er næsten, at jeg ikke forstår de vitser, Barack Obama laver om mig. Så forstår jeg bedre min ven Donald Trump. Eller min veninde Sarah Palin. Som I kan se på billedet, er jeg helt blank, men jeg har på fornemmelsen, at folk griner af mig bag min ryg.

Ej OK, nu kan jeg vist ikke koge mere suppe på den pind, men jeg følte mig lidt intimideret, da jeg opdagede at en republikansk præsidentkandidat næsten har mit efternavn. Så var nødt til at gøre dette patetiske forsøg på at gøre nar af hende.

I virkeligheden ser jeg nu sådan her ud:

(Jeg turde faktisk kun tage meget meget lidt mascara på, for som den opmærksomme kan se, er der en lille smule blodskudt nederst i mit venstre øje - UARKS)
Jeg har også fået nye solbriller. De kommer her:
(Det er så heller ikke mig).



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Dejligt billede af en smuk kvinde med glæde og glimt i øjnene. Og FEDE solbriller!

    SvarSlet
  2. Misundelse er en grim ting, men det bliver jeg altså ramt af lige nu. Åh, hvor ville jeg gerne kunne tage et par solbriller på ... men jeg tør ikke kaste mig ud i det der lasernoget.

    SvarSlet
  3. Weeee...hvor ser du lækker ud :o) og fede solbriller!

    SvarSlet

Kloge kommentarer: