tirsdag den 30. august 2011

Her er de korte valgnyheder

BREAKING NEWS

Martin Brygman stiller tilsyneladende op for Socialdemokratiet i Århus - eller nej, det var Jens Joel, som har anlagt kopiskæg for at få opmærksomhed

Kvinder bliver ifølge ekspert skræmte af Løkkes smil - det må mænd da også gøre?


Margrethe Vestager er set tilfreds nynnende: "Se min kjole, den har alle farver - rød, gul, grøn, blå, sort og mange fler' - det er fordi, jeg elsker alle farver og fordi Lars Barfod er min ven"

Pia nøjes ikke med kopiskæg - og godt for det, kvinder bør aldrig ALDRIG flashe eventuelt overskæg. Næh, hun tager munden fuld og siger Pia eller Kaos.

Jeg siger, at så vil jeg nok hellere have kaos og mange farver.

Over and out - men redaktionen følger udviklingen tæt.

4 kommentarer:

  1. Hahaha....Dejligt med politisk indslag. Jeg siger Pia er Kaos.

    SvarSlet
  2. Er pludselig meget glad for at jeg ikke er i Danmark lige nu - er slet ikke til mudderkastning og last minutes beslutninger..

    Er afgjort også mest til kaos!

    SvarSlet
  3. Umm var der nogen som sagde kokos?

    Faktisk syntes jeg at denne valgkamp er den sjoveste i min tid som stemmeberretiget.
    Sikkert fordi jeg aldrig fysisk har befundet mig længere væk fra andedammen end nu.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig meget til flere nyheder fra valgredaktionen :)

    SvarSlet

Kloge kommentarer: