tirsdag den 2. august 2011

På Mandag Skal

min familie på arbejde, i børnehave, SFO og klub. Det er godt, for jeg går rundt og siger Pis Merde Shit hele tiden. Jeg har Pokkers Modbydeligt Skide ondt i lænden og er forPulet Mega Søvnløs i varmen. Mere Pap behøver jeg Måske ikke Skære det ud i, hvad der er galt med mig.

Men hvor er det en uretfærdig tilstand. Hver fjerde uge bliver mit ellers så søde afkom ulidelige og det hjælper ikke, at de har haft sommerferie i over en måned nu. Det hjælper heller ikke, at de hakker lyde med tænderne, surmuler en hel morgen over en halv chokolademad, sprøjter vand på mit dameblad og råber så højt, at jeg bliver nødt til at råbe igen. Råbe, at de skal være stille. Patetisk Men Sandt.

Flyvemyrer gør heller ikke noget godt for tilstanden. PisseMyreSpassere, der kravler ud af hullerne i badekarret, knokler i blinde mod dagslyset og farver vinduerne sorte i deres kriblende og krablende hjernedøde iver efter at komme ud.

Tidsler og skvalderkål hjælper heller ikke. De plejer at leve en forholdvis fredelig eksistens i vores have, men hver fjerde uge bliver jeg så PisseMøgSur at jeg giver dem enten knofedt eller Roundup (Shh!) Det førstnævnte er egnet til langvarig indædt raseri, det sidstnævnte hurtigere overstået, men giver til gengæld en langsom og mere ondskabsfuld tilfredsstillelse, mens ukrudtet imødegår en uafvendelig, smertefuld, gulbleg død.

Det eneste gode ved alt andet på denne dag hver fjerde uge er, at de trods alt er der, for det er så kedeligt kun at have sig selv at være sur på. På Mandag Skal jeg nyde, at det er slut for denne omgang og at Parforhold, Møgunger og Sommerhumør overlevede endnu et anfald.

P(M)S 8 timer senere: Det hjalp at spise på café med Piger Med Sødhed. Tak for i aften! I ved selv, hvem I er.

5 kommentarer:

  1. Pisse Megagodt Skrevet - Perfekt Mai Skribleri -

    - og uf, hvor er jeg selv ca. hver fjerde uge præcis ligeså PisMogeSur, som det hedder her i huset!

    SvarSlet
  2. PisseMegetSejt skrevet :)

    SvarSlet
  3. Hell yaeh om vi kender det - minder forbløffende meget om dette ;-) :
    http://www.rhoei.dk/line/wordpress/?p=421

    SvarSlet
  4. Og enhver mand som tror det er et flyselskab - får buksevand..

    SvarSlet
  5. Om jeg kender det... PMS er mine initialer!
    Det eneste der hjælper er masser af god mad/syndigt sukker og store doser af folk med humor. Og så tid selvfølgelig... for det holder vel op når æggestokkene tørrer ud.

    SvarSlet

Kloge kommentarer: