torsdag den 17. november 2011

Lad mig præsentere - mine julekalender cowriters

Det er vist alligevel første gang, jeg har købt Alt for Damerne klokken 8.15 på udgivelsesdagen ;-) Men der var en god grund til det: Det er snart december og måske står alt andet på gloende pæle, men julekalendere giver ro og genkendelighed. Denne her bliver helt speciel, fordi ingen - inclusive mig selv - ved hvad den kommer til at handle om og hvordan den kommer til at ende. Der er nu otte forskellige forfattere på to afsnit hver og jeg håber, at dig, der måske læser med, fordi du har set os i Alt for Damerne, vil melde dig til en af de sidste fire pladser. Ledige datoer kan ses i blogindlægget her og jeg tror, det bliver sjovest, hvis du melder dig til et afsnit fra hver af synsvinklerne. Historien bygger videre på personer fra "Opgang mod undergang" fra i sommer og "Intermezzo" fra efterårsferien.

De superduper gæsteforfattere, som jeg er så glad for, jeg allerede har fået tilsagn fra er:

Carina fra Provinsbloggerier som også var så sød at bruge en stor mængde tid med at indtale "Opgang mod undergang" til podcast SAMTIDIG med, at hun boede i flyttekasser - som i øvrigt gav en god akustik på indtalingen.

Helle fra Mit Helle, som er en god mødregruppeveninde, der startede med at blogge nogenlunde samtidig med mig og som jeg både følger i blogland og møder i verdens bedste mødregruppe, som handler mere om mødre end om de børn, der efterhånden nærmer sig 10 års-alderen.

"Kaal" er en god gammel genopdaget efterskolekammerat, der pludselig viste sig at komme i samme Fakta som jeg, være journalist og bo en god spytklat fra mig.

Louise Rams er en god gammel studiekammerat, som også er genopdaget på Facebook og skal udgive sin første bog lige om lidt - eller noget - I må jo gerne uddybe selv, hvis jeg skøjter for let hen over jer!

Kong Mor kender jeg kun fra hendes dejlige blog og som læser af mine historier.

Lene K er fra samme fantastiske mødregruppe som Helle og jeg ved, hun også har en stor skribent i maven, den skal bare lukkes ud :-)

Lines Linier kender jeg også kun fra hendes søde blog og som læser af mine historier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kloge kommentarer: